.png?etag=W%2F%2218db1b-19cddd75a20%22&sourceContentType=image%2Fpng&ignoreAspectRatio&resize=986%2B554&extract=516%2B143%2B375%2B290)
MICKE
Captain and Chief of technology
Gift med Nilla. Tillsammans har de Bingo - en bortskämd Bichon Havanais
Född 1974 i Smålandsstenar, bor numera i villa strax utanför Falkenberg
Jobbar som IT-ansvarig på ett transportföretag i Halmstad.
Ansvarar för Youtube - redigerar och svarar på kommentarer där.
NILLA
Cheif of planning (trips and food)
Gift med Micke. Har två utflugna barn, (Matilda & Simon), två barnbarn (Wilma & Sally) och tillsammans med Micke -> Bingo den bortskämda Havanaisen.
Född 1971 i Falkenberg. Jobbar som ekonomiansvarig på en rörfirma i Falkenberg.
Ansvarar för Instagram / Facebook - skapar inlägg och svarar på kommentarer och DM där.
.png?etag=W%2F%2218db1b-19cddd75a20%22&sourceContentType=image%2Fpng&ignoreAspectRatio&resize=1014%2B570&extract=104%2B134%2B370%2B297)

BINGO
Chief Travel Dog and personal trainer
Den bortskämda Havainisen!
Född 2018 i Emmaboda, bor numera tillsammans med Mossan å Fåssan, i en villa strax utanför Falkenberg.
Är ansvarig för säkerhetskontrollen när man kommit på plats, allt ska luktas på och gärna även revir-märkas.
Ansvarar för att Mossa å Fåssan kommer ut och rör på sig ett par gånger om dagen.
Sommaren 2024 köpte vi vår Alpa
För oss - den ultimata husbilen!
Fantastisk rymd och med U-soffa bak.
Härlig köksdel och massor av förvaring.
Det känns som man är hemma!

För oss är husbil inte bara ett
sätt att resa – det är en livsstil.
Ibland vet vi inte ens vart vi
ska när vi kör hemifrån.
Bilen framför kan
ibland få bestämma.
Friheten är att kunna välja.
Känslan är att ha äventyret nära.
Det spelar egentligen inte
så stor roll var vi står parkerade
Så länge vi är tillsammans
är vi hemma
Vår första husbil:
Adria Matrix Access
Den 4 juli 2013 köpte vi vår första husbil, en Adria med fransk bädd och taksäng.
Första resan gick till Gekås för att "bunkra upp" allt man behövde, därefter blev det många resor, varannan helg med Nillas barn.
Med denna pärla var vi i Kroatien första gången.
Vår andra husbil:
Adria Sonic SBC
Första gången vi var på Elmia, 2014 slog vi till och beställde vår dåvarande drömbil - Adria Sonic SBC, en helintegrerad med queensbädd och taksäng.
Med den upplevde vi massor! Kroatien, Frankrike, Gotland, Öland, västkust & östkust!
Från mars 2015 till augusti 2018 kuskade vi runt i denna pärla!
Vår tredje husbil:
Adria Sonic Supreme
I augusti 2018 köpte vi (utan att ha sett den på riktigt) vår Adria Sonic Supreme husbil med långbädd och taksäng.
Denna husbil var verkligen superbra, trots vi hade en heldel fel på den när vi hämtat ut den. Men när det var löst tog den oss på fantastiska resor.
Vår fjärde husbil:
Adria SuperSonic
På Elmia mässan 2022 fick vi ett ryck och beställde en Adria SuperSonic. Vi hade länge sneglat på den och tyckte den var fantastisk snygg.
Med denna började vi åka husbil året runt, då den var mer vinteranpassad än våra tidigare husbilar.
Vilket vi älskar - kunde nu uppleva ALLA årstider med husbilen!